Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

10 fapte despre cumpărăturile online care vă vor ajuta să fiți mai atenți la fiecare achiziție

Când a fost ultima dată când ați cumpărat ceva online? Să recunoaștem - cumpărăturile online sunt foarte convenabile. Nu mai trebuie să așteptați la coadă, nu mai plătiți benzină și nu mai trebuie să vă cărați cumpărăturile de la un magazin la altul. Dar, odată ce sunteți înarmat cu informații despre cumpărăturile online, veți înțelege că, fără precauție, acestea pot fi destul de dăunătoare pentru portofelul dvs., pentru sănătatea dvs. mintală și pentru mediu!

S-ar putea să vă surprindă cât de mult impact au obiceiurile dumneavoastră de cumpărături. Așadar, haideți să ne scufundăm în câteva fapte cheie despre cumpărături pentru a vedea cum vă afectează pe dumneavoastră și mediul înconjurător!
10 fapte șocante despre cumpărăturile online
Iată 10 fapte de top despre cumpărături care te pot ajuta să rămâi atent atunci când faci următoarea achiziție!

1. Cumpărăturile online pot crea dependență
5,8-8% din populație suferă de o dependență de cumpărături. Acest tip de dependență este cunoscut și sub numele de cumpărături compulsive, oniomanie sau cumpărături patologice. Dar, indiferent de numele pe care îl poartă, simptomele sunt aceleași.

Pur și simplu, este o dependență de actul de a cumpăra, până la punctul în care există consecințe dăunătoare pentru dependent și pentru cei dragi acestuia.

Persoanele cele mai expuse riscului de dependență de cumpărături online sunt cele cărora le place satisfacția instantanee de a fi la un click distanță de o achiziție. Alții sunt persoane care doresc să evite interacțiunea socială a cumpărăturilor în magazin.

2. Un procent ridicat de achiziții de îmbrăcăminte ajunge la gropile de gunoi
Pe ce vă place să vă cheltuiți banii atunci când faceți cumpărături online? Dacă sunteți la fel ca 54% dintre cumpărătorii din SUA, probabil că veți cumpăra haine de pe internet. De ce? Cumpărarea de haine online este convenabilă, retururile sunt ușoare și nu trebuie să vă faceți griji cu privire la oglinzile oribile ale magazinelor!

Dar majoritatea oamenilor care cumpără haine online în mod inocent nu sunt conștienți de aspectele esențiale de mediu legate de cumpărăturile online. Iar dragostea lor pentru ultima modă pedepsește planeta!

Americanii aruncă la gunoi mai multe haine ca niciodată - volumul deșeurilor de îmbrăcăminte a sărit de la 7 milioane la 14 milioane de tone în ultimii 20 de ani.

Iar aceste deșeuri fast fashion au nevoie de aproximativ 200 de ani pentru a se descompune complet în depozitele de deșeuri. Aceasta este una dintre cele mai triste fapte despre cumpărături care are un impact îngrozitor asupra planetei noastre.

3. Cumpărătorii online sunt frecvent înșelați
Să fii înșelat este una dintre cele mai înfricoșătoare fapte legate de cumpărăturile online care îți afectează finanțele. Dacă ați făcut vreodată cumpărături online, este posibil să știți cât de angoasant este să fiți victima unei escrocherii online.

Din nefericire, mulți oameni au învățat acest lucru pe calea cea mai grea de-a lungul anilor, deoarece infractorii cibernetici și-au intensificat eforturile de a înșela consumatorii cu banii câștigați cu greu.

Aproximativ 78,8% dintre consumatorii online au fost recent victime ale unor escrocherii. Creșterea cheltuielilor online este cea mai probabilă cauză a creșterii fraudei cibernetice.

Aceste fapte de securitate cibernetică despre cumpărăturile online ne spun că, cu cât faceți mai multe cumpărături pe internet, cu atât este mai probabil să vă confruntați cu acest tip de infracțiune.

4. Expedierea și returnarea cumpărăturilor online sunt dăunătoare pentru mediu
Ți-ai spus vreodată că cumpărăturile online sunt bune pentru mediu, pentru că nu te urci în mașină și nu te duci până la magazin? Din păcate, acest lucru nu ar putea fi mai departe de adevăr.

Creșterea numărului de cumpărături online are un impact negativ asupra planetei. Aproximativ 37% din emisiile de gaze cu efect de seră la nivel mondial se datorează expedierii și returnării produselor. Dar cum arată viitorul?

Cum ar fi ca numărul vehiculelor de livrare de pe drumurile noastre să crească cu 36% până în 2030, contribuind la o creștere de 6 milioane de tone a emisiilor de CO2?

Pe măsură ce apetitul pentru livrări în aceeași zi și a doua zi continuă, multe dintre aceste vehicule de livrare pleacă pe jumătate pline și împovărează și mai mult mediul înconjurător.

5. Cumpărăturile online pot duce la îndatorare
Planurile de tip "cumpără acum plătește mai târziu" devin din ce în ce mai populare, în special în rândul cumpărătorilor mai tineri. Aceste planuri vă oferă satisfacția de a vă angaja să faceți cumpărături astăzi, fără a avea fondurile necesare pentru a vă permite să achitați factura.

Veți achita datoria treptat, într-o serie de rate mici. Și atâta timp cât nu ratați nicio plată, nu vor exista comisioane sau dobânzi.

Puțină flexibilitate poate să nu pară dăunătoare. Dar, din păcate, este și o cale rapidă spre o datorie imposibil de gestionat.

Un sondaj recent Cardify efectuat pe 6.500 de adulți a constatat că 48% dintre aceștia ar cheltui cu 10-20% mai mult dacă ar folosi "cumpără acum și plătește mai târziu" decât dacă ar folosi carduri de credit.

6. Cumpărăturile online pot duce la remușcări ale cumpărătorilor
74% dintre adulții americani se simt vinovați după ce fac cumpărături online, ceea ce reprezintă un semn clar că acest stil de cumpărare nu funcționează pentru ei. Dintre aceștia, 39% au regretat achiziția, deoarece au considerat că articolul a fost mai puțin valoros decât se așteptau, iar 34% nu au folosit articolul atât de des pe cât sperau.

Alți 32% au considerat că au cheltuit prea mulți bani. În esență, majoritatea cumpărătorilor online consideră că își irosesc banii.

7. Cumpărăturile online sub influența băuturilor alcoolice nu sunt o idee prea bună
Ați făcut vreodată cumpărături online cu un pahar de vin în mână? Este un obicei ușor de căzut în el atunci când te relaxezi seara. Dar ai grijă la cumpărăturile pe care le faci atunci când ești ușor amețit.

Cercetările sugerează că 60% dintre oameni recunosc că fac cumpărături online când sunt beți, iar 83% recunosc că au cumpărat ceva "prostesc sau frivol".

Știm cu toții că șofatul în stare de ebrietate și apelurile telefonice în stare de ebrietate nu sunt inteligente, așa că acum trebuie să adăugați pe listă și cumpărăturile în stare de ebrietate!

8. Bunurile returnate online ajung direct la groapa de gunoi
Ați comandat vreodată câteva mărimi de rochie sau pantofi care să fie expediate la domiciliu? Veți alege cea mai bună potrivire, veți returna gratuit cumpărăturile nedorite și veți primi o rambursare pentru diferența. Nu este niciun rău, nu-i așa? Greșit!

Una dintre cele mai șocante fapte despre cumpărăturile online este că multe articole returnate nou-nouțe nu ajung înapoi la magazin pentru a-și găsi o nouă casă. În schimb, aceste articole strălucitoare sunt aruncate la gropile de gunoi pe o scară enormă.

De fapt, în fiecare an, aproximativ 5 miliarde de kilograme de deșeuri de retururi nou-nouțe ajung direct la gropile de gunoi. Să fie clar - acestea nu sunt întotdeauna produse defecte.

Adesea, este pur și simplu mai ieftin pentru companii să trimită retururile direct la gropile de gunoi decât să investească în tehnologia și logistica necesare pentru a transporta și procesa bunurile.

9. Abonamentele online încurajează cumpărăturile suplimentare
Industria abonamentelor este în plină expansiune, servicii precum Amazon Prime atrăgând 148,6 milioane de membri numai în SUA. Aceasta reprezintă o creștere de 49,05% din 2017, subliniind cât de dependenți devenim de livrările la domiciliu.

Pe lângă impactul acestui tip de servicii asupra mediului, serviciile de abonament online încurajează, de asemenea, oamenii să cheltuiască bani.

Cu un preț de 139 de dolari pe an sau 14,99 dolari pe lună, mulți abonați dezvoltă o mentalitate de tip "bang-for-your-buck" și plasează o mulțime de comenzi la Amazon, astfel încât să nu irosească banii pe abonament.

Josh Lowitz, partener la Consumer Intelligence Research Partners, explică: "Nu vrei să fii acea persoană prostuță care plătește bani pentru un abonament pe care nu îl folosește. Iar această decizie de a-ți valorifica banii duce apoi la un număr semnificativ mai mare de cumpărături".

10. Cumpărăturile online sunt o cauză a infidelității financiare
Infidelitatea financiară se întâmplă atunci când unul sau ambii parteneri păstrează secrete față de celălalt cu privire la finanțele lor. Din nefericire, aceasta este o problemă comună în relații și poate fi, uneori, un factor de rupere a afacerii atunci când un partener află.

1 din 3 cupluri din SUA are de-a face cu infidelitatea financiară, 76% dintre acestea considerând că experiența a avut un impact negativ asupra relației lor, iar 10% dintre ele se încheie cu un divorț.

În timp ce există multe cauze ale infidelității financiare, inclusiv jocurile de noroc și datoriile de afaceri, cumpărăturile online pot fi, de asemenea, un factor care contribuie, în special atunci când este vorba de cumpărături compulsive.

Dacă observați cutii care se îngrămădesc pe hol sau dacă partenerul dvs. este secretos în legătură cu livrările frecvente pe care le primește, acestea sunt semne cheie că jumătatea dvs. ar putea avea ceva de ascuns.

Folosiți aceste date despre cumpărăturile online pentru a vă respecta obiectivele financiare
Înțelegem perfect că este dificil să vă îndepărtați de cumpărăturile online. Este foarte tentant și adesea mai convenabil decât să te târâi până la mall pentru a găsi un chilipir.

Dar dacă simțiți că cumpărăturile online vă îndepărtează de obiectivele financiare, consultați aceste cinci sfaturi pentru a rămâne pe drumul cel bun.

1. Cunoașteți-vă factorii declanșatori
Dacă știți că cumpărăturile online devin o problemă pentru dvs., puneți pauză la navigare și luați un moment pentru a evalua cum și când faceți cumpărături. Aveți tendința de a deschide aplicațiile de cumpărături atunci când vă plictisiți, vă simțiți singur, sunteți supărat etc.?

Țineți un jurnal pentru a vă înțelege factorii declanșatori și apoi luați măsuri pentru a vă distrage atenția de la cheltuieli. Poate faceți o plimbare, închideți dispozitivele, sunați un prieten sau puneți la cale un plan pentru a vă recicla hainele!

2. Dezabonarea de la e-mailurile promoționale
Este inundată căsuța dvs. de e-mail cu oferte de la mărci pentru upgrade-uri, oferte 2 la 1 și șansa de a primi un voucher cadou de 100 de dolari dacă cumpărați astăzi? Dacă ești atras de aceste oferte, cel mai bun lucru pe care îl poți face este să te dezabonezi de la cât mai multe. Treceți prin căsuța dvs. de e-mail astăzi și începeți să vă dezabonați.

Sfat: Reveniți la toate mesajele pe care le-ați primit în preajma Black Friday sau a Anului Nou și dezabonați-vă de la aceste buletine informative și e-mailuri promoționale dintr-o singură dată.

3. Utilizați modul avion pe dispozitivele dvs.
Dacă există un moment al zilei în care știi că ești mai predispus să faci cumpărături, du-te la telefon, tabletă sau desktop și alege modul Avion sau Zbor. Acest lucru vă va deconecta de la Wi-Fi-ul de acasă și vă va împiedica să navigați nevinovat la magazinele online preferate.

Modul Avion este setarea perfectă pentru dispozitiv dacă obiceiul dvs. de a face cumpărături online vă distrage atenția de la lucrul acasă sau de la legătura cu familia.

4. Luați o pauză de la social media
Urmărești influenceri din social media care postează constant despre cel mai nou și mai bun produs pe care trebuie să-l ai?

Nu uitați, promovarea brandului este exact modul în care aceștia își câștigă banii! Dar asta nu înseamnă că trebuie să îi urmezi. Începeți să dați unfollow tuturor celor care vă trimit tentații. Sau, dacă preferați, luați o pauză de la utilizarea rețelelor sociale cu totul. Acest lucru vă poate ajuta să adoptați abordarea cumpărăturilor lente.

5. Nu lăsați cardurile de credit să se completeze automat pe site-urile web
Site-urile și aplicațiile dvs. preferate de cumpărături, precum și aplicațiile, au deja datele cardului dvs. de credit în fișier? S-ar putea să le fi introdus pentru a economisi timp în timpul procesului de checkout, dar tocmai asta este exact ceea ce nu vrei să se întâmple.

Pentru o experiență de cumpărare mai atentă, actul de a introduce detaliile cardului de credit sau de debit vă va încetini călătoria și vă va permite să verificați și să verificați de două ori dacă această achiziție merită banii dumneavoastră.

Profitați de aceste date despre cumpărăturile online pentru a fi mai atenți la cumpărăturile dumneavoastră!
Știm cu toții că cumpărăturile online pot scăpa repede de sub control. Așadar, dacă vă îndreptați spre o criză de cumpărături, amintiți-vă aceste fapte despre cumpărături pentru a vă oferi o perspectivă.

Apăsați butonul intern de pauză, reflectați dacă aveți cu adevărat nevoie de aceste achiziții și gândiți-vă cum să vă redirecționați banii pentru a vă atinge obiectivele financiare.

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *