Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

8 citate inspiraționale ale lui George Clooney despre leadership, eșec și cum să rămâi umil

Actorul-antreprenor are câteva cuvinte de înțelepciune pentru antreprenori.

Actor, regizor, producător, umanitar, antreprenor - există ceva ce nu face George Clooney? Cu o listă atât de lungă de realizări, există o serie de lucruri pe care le puteți învăța de la starul de succes de la Hollywood.

Rolul de debutant al lui Clooney a fost cel al doctorului Doug Ross în serialul ER de la NBC. După ce și-a pus numele pe hartă și a primit două premii Emmy, Clooney a jucat, regizat și produs o serie de filme, printre care Ocean's Eleven, Syriana, Michael Clayton și Up in the Air, pentru a numi doar câteva. Acum, actor premiat cu Oscar, Clooney a continuat să se afirme în afaceri, lansând celebra companie de tequila Casamigos, pe care a vândut-o în 2017 companiei Diageo pentru suma uriașă de 1 miliard de dolari.

De la antreprenoriat la actorie, talentele lui Clooney sunt multe, iar pentru a afla cum a găsit succesul în diverse industrii, consultați aceste opt citate inspiraționale.

Despre leadership

"În cele din urmă, este mai distractiv să fii pictorul decât să fii vopseaua." -- George Clooney

Despre eșec

"Eșecurile sunt infinit mai instructive decât succesele." -- George Clooney

Despre curaj

"Adevărul simplu este că toată lumea are o opinie, toată lumea are dreptul de a o exprima și ar trebui să o facă dacă vrea." -- George Clooney

Despre încredere

"A trebuit să încetez să mă mai duc la audiții gândindu-mă: "Oh, sper să mă placă". A trebuit să mă duc gândindu-mă că eu sunt răspunsul la problema lor." -- George Clooney

Despre creștere

"Niciodată nu înveți prea multe ascultându-te pe tine însuți vorbind." -- George Clooney

Despre cum să trăiești viața la maximum

"Ai la dispoziție doar o perioadă scurtă de timp în viață pentru a-ți lăsa amprenta, iar eu sunt acolo acum." -- George Clooney

Despre munca grea

"Singurul eșec este să nu încerci." -- George Clooney

Despre a fi umil

"Mă uit din când în când la Batman & Robin. Este cel mai prost film pe care l-am făcut vreodată, așa că este o bună lecție de modestie." -- George Clooney

Sursa: https://www.entrepreneur.com/

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *