Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

10 semnale de alarmă care indică faptul că un loc de muncă nu este potrivit pentru tine

Oameni care știu cum este să lucrezi pentru un angajator rău intenționat au decis să își împărtășească poveștile online, astfel încât alți oameni să poată învăța din experiența lor. Și am împărțit aceste povești în mai multe categorii, sau așa-numitele "steaguri roșii", care semnifică faptul că un loc de muncă nu este potrivit pentru tine.

Conducerea dvs. nu vrea să discute despre creșterea salariului.

Dacă managerul tău încearcă să evite să vorbească despre creșterea salariului, este un semnal de alarmă. La urma urmei, munca dvs. nu este un hobby sau un act de caritate. Lucrați pentru bani.

Fratele meu a fost angajat de o companie renumită care produce telefoane. L-au intervievat timp de 6 luni. În cele din urmă, au spus: "Bine, te angajăm cu o perioadă de probă".

El a întrebat: "Care va fi salariul meu după perioada de probă?". Managerul s-a uitat ciudat la el și i-a spus: "Alex, pui o întrebare nepotrivită. Nu ne plac oamenii care se gândesc doar la bani". A lucrat acolo timp de 4 luni, după care a demisionat.

Colegii și managerii dvs. au tendința de a vă suna în afara orelor de lucru.

Dacă managerii vă sună în timpul mesei de prânz, acest lucru este rău. Dar este și mai rău dacă șeful sau colegii vă trimit mesaje text la orice oră din zi sau din noapte.

Primiți răspunsuri la e-mailuri într-o marți seara sau în după-amiaza însorită de duminică. Dacă ei comunică cu tine când restul lumii își trăiește viața, sunt șanse ca tu să renunți la a ta.

Un angajator are cerințe imposibile.

Puteți afla multe despre potențialul angajator, chiar și în timpul unui interviu de angajare. De exemplu, acesta vă poate întreba când puteți începe. Iar dacă noul loc de muncă necesită relocarea, cu siguranță nu puteți face acest lucru imediat.

Odată am dat un interviu la o companie unde ar fi trebuit să mă mut în cealaltă parte a țării pentru a lucra pentru ei. Au fost 3 runde de interviuri. După interviul final, a trecut mai bine de o lună de tăcere din partea lor, până când au făcut o ofertă, dar mi-au spus că am avut mai puțin de 24 de ore la dispoziție pentru a le comunica decizia mea. M-aș fi mutat la 3.000 de kilometri distanță de casă, într-un loc în care nu mai fusesem și nici măcar nu mai văzusem vreodată (interviurile au fost complet virtuale).

Au vrut să încep la 6 zile după ce mi-au făcut oferta. Când am întrebat dacă exista vreo flexibilitate pentru a avea mai mult timp de gândire sau pentru a mă muta acolo, mi-au spus că nu. Aveau nevoie de o decizie a doua zi, iar dacă acceptam, începeam în mai puțin de o săptămână. Am refuzat oferta.

Un angajator folosește adesea cuvântul "familie".

Uneori, s-ar putea să auziți din partea conducerii: "Suntem cu toții o mare familie aici". Poate că acesta este un mod de a vă manipula.

Dacă aceștia menționează des cuvântul "familie", acesta este un mare semnal de alarmă. La locul de muncă, sunteți acolo pentru a face bani, pentru a munci și pentru a merge mai departe, nu pentru a fi o familie. Cunosc foarte puține familii "funcționale".

Orice companie care spune că este o mare familie înseamnă că există câteva persoane care dictează, iar restul trebuie să se așeze la locul lor, sau să fie înlăturați. Vreți să faceți parte dintr-o "echipă", nu dintr-o familie. O echipă face ca lucrurile să avanseze. O familie se ciondănește, are favoriți, etc.

Nu arăți bine după ce ai început la un nou loc de muncă.

Emoțiile noastre negative ne pot afecta aspectul. Iar dacă arăți obosită și morocănoasă după ce ți-ai început noul loc de muncă, acesta este, de asemenea, un semnal de alarmă.

Dacă veniți acasă după o zi de muncă și prietenii și familia vă întreabă dacă totul este în regulă, iar acest lucru se întâmplă frecvent de când ați obținut noul loc de muncă, înseamnă că ceva este în neregulă cu noul loc de muncă.

O companie are o cifră de afaceri mare.

Cifra mare de afaceri în cadrul companiei este un mare semnal de alarmă. Înainte de a accepta o ofertă de angajare, merită să aflați mai multe despre compania pentru care intenționați să lucrați și să aflați de ce a părăsit compania persoana al cărei post urmează să îl ocupați.

Sunt nou! El este nou! Toată lumea este nouă! Cu excepția cazului în care compania nu se află în creștere - și vă puteți da seama de mutările recente de birouri și de mobilier și echipamente noi - probabil că au o fluctuație mare de personal. Vei fi nou până când vei fi proaspăt șomer.

Adesea trebuie să lucrați ore suplimentare.


Din nefericire, în zilele noastre, a lucra ore suplimentare pare să fi devenit un lucru normal. Cu toate acestea, uneori, acest lucru poate deveni o muncă de aproape 24/7.

Acestea sunt steagurile roșii ale unei companii proaste. Îți oferă o cină gratuită de la un restaurant drăguț dacă trebuie să rămâi după ora 7.
Au o sală de gimnastică la birou, un serviciu gratuit de grădiniță și un serviciu de spălătorie. Trebuie să păstrezi un costum în plus la birou și poți avea timp liber nelimitat. Traducere: nu vei părăsi niciodată biroul.

Conducerea dvs. ignoră pauzele de masă.

Unii manageri își aduc prânzul de acasă și cred că echipa lor ar trebui să facă același lucru. Astfel, acest lucru înseamnă, de fapt, că nu puteți face o plimbare în timpul prânzului, ci ajungeți să fiți blocați la birou pentru întreaga zi de lucru.

A fost prima zi la noul meu loc de muncă, la ora prânzului. M-am uitat în jur și am observat că nimeni nu făcea vreo mișcare pentru a merge undeva. Așa că mi-am luat geanta și am spus: "Mă duc la prânz". Iar managerul meu mi-a spus: "De fapt, noi nu părăsim biroul pentru prânz. Angajații noștri își aduc mâncare de acasă. Vedeți, Kate, de exemplu, bea cafea cu un sandviș".

Când am fost angajată, nimeni nu a scos un cuvânt despre asta. M-am enervat și am spus: "Am un stomac sensibil și trebuie să mănânc o masă caldă. Aveți de gând să-mi faceți rost de un stomac nou?". Se pare că nu m-am putut împăca cu această femeie și am demisionat. Nu regret nici măcar o secundă.

Este o atmosferă toxică la birou.

Uneori se întâmplă ca nu doar șefii să fie toxici, ci și unii dintre colegii tăi. Dar acest comportament al lor este tolerat pentru că sunt în relații de prietenie cu un șef sau pentru că managementul consideră că sunt prea utili pentru a fi concediați.

Dacă șeful tău țipă tot timpul și colegii tăi sunt mereu tensionați, acesta este un semnal de alarmă că nu este jobul potrivit pentru tine.

Angajatorul face promisiuni mari.

De exemplu, ești intervievat pentru un loc de muncă la o companie care tocmai s-a deschis, dar care îți spune că în curând va deveni regele pieței. Poate că ei cred că spun adevărul, dar, în realitate, nu fac decât să se înece în propriile iluzii.

M-am angajat la o agenție de turism. Compania era nouă - nici măcar nu avea o bază de clienți. Tocmai închiriaseră un birou care nici măcar nu avea încă mobilier. Directorul cânta cântece despre cum vor deveni în curând regii pieței.

Dar, în același timp, au vrut să lucrăm gratis în prima lună. De asemenea, mi-a cerut odată să spăl podelele din birou și să mut niște mobilă. Nu glumesc.

Sursa: https://brightside.me/

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *