Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

21 de lucruri pe care omenirea ar fi trebuit să le inventeze mult mai devreme + FOTO

În prezent, auzim în mod constant despre noi invenții. Dar înainte, visam la aceste creații futuriste doar după ce citeam cărți SF. Probabil că v-ați gândit cât de tare ar fi să aveți buzunare în rochia de seară sau cât de grozav ar fi să vă puteți păstra băutura rece pentru perioade lungi de timp. Sau poate că ți-ai dorit întotdeauna să ai un garaj portabil? Ei bine, avem vești grozave pentru tine: aceste vise au devenit realitate!

Noi am fost absolut uimiți de faptul că creativitatea poate fi în sincronizare perfectă cu tehnologia și suntem siguri că veți aprecia puterea imaginației umane.

1. Acest garaj gonflabil protejează vehiculele de grindină.


2. Un cuptor cu microunde cu prăjitor de pâine încorporat - viitorul este acum!


3. Această boxă de duș cu Bluetooth este alimentată de un generator microhidroelectric.


4. Această tastatură randomizează numerele de fiecare dată, astfel încât nimeni nu poate afla parola din mișcările mâinii tale.


5. „Rochia de mireasă a verișoarei mele avea propriile buzunare!”


6. Un afișaj în timp real al toaletelor din Taipei, care arată ce cabine sunt libere


7. Oglinda acestui hotel indică vremea.


8. „Pixul meu îmi permite să văd câte pagini pot scrie cu cerneala pe care o am.”


9. Acest baton de ciocolată este împărțit în bucăți inegale.


10. „Camera mea de hotel avea un aparat de zgomot alb instalat în perete.”


11. „Acest mouse pe care l-am găsit la serviciu are un calculator pe el.”


12. Aceste bețișoare sabie laser


13. Ca să știi mereu ce e înăuntru


14. „Tocmai am observat că pe breteaua de piept a rucsacului meu este și un fluier.”


15. Acest rucsac de călătorie pentru pisici


16. „O pernă umplută cu aer în care a fost expediată o șapcă pe care am comandat-o online”


17. „Agrafa mea de păr multi-uneltă poate fi folosită ca o riglă și o mică cheie de reglaj.”


18. „Conserve reutilizabile și resigilabile la magazinul meu local din Marea Britanie”


19. Această oglindă pentru vestiare are diferite setări de lumină pentru a vă putea proba hainele în fața ei.


20. Toaletele publice din acest centru comercial au un scaun de toaletă mai mic pentru copii.


21. „Tata are o șapcă cu un ventilator pe bază de energie solară pe ea.”


Sursa: 
https://brightside.me/

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *