Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

15 oameni luați prin surprindere de ciudățeniile animalelor lor de companie + FOTO

A avea un prieten bun este minunat, deoarece fiecare zi este o nouă aventură. Chiar dacă îi cunoști ca în palmă, tot găsesc modalități de a ne surprinde. Fie că este vorba de a vă prinde câinele în flagrant pe blatul din bucătărie sau de a vă da seama că pisica dormea în interiorul unui sertar, animalele sunt maestre în a face lucruri neașteptate.

Vă prezentăm câțiva pufoși care nu au nicio rușine în a fi puțin tembeli.

1. „Bună, iubire.”


2. „O pisică pirat furioasă care se ascunde în sertarul fiicei mele”


3. „E cald afară.”


4. „Nu era nicio gaură în copac. Habar nu am ce a făcut cu nasul. Pur și simplu s-a urcat în copac și a făcut asta.”


5. Poate că încearcă să mediteze.


6. „Pisica mea face de obicei duș cu mine, dar a decis să se urce cu logodnicul meu în această dimineață, în schimb. Unele lucruri nu pot fi prevăzute.”


7. „Lui Sarah îi place să stea cu laba în gură.”


8. „Când nu te așteptai ca proprietarul să se întoarcă imediat pentru că a uitat ceva”


9. „Nu are voie pe canapea.”


10. „Mă uitam prin sertar când am auzit un mieunat care m-a făcut să tresar. Cred că i-am întrerupt somnul.”


11. „O alternativă la semințele pentru păsări”


12. „Mi-a furat mazărea!”


13. Hoț de furculițe


14. „Câinele meu îi arată prietenei mele că sunt al lui”


15. „Habar nu am ce se petrece aici.”


Ce lucruri ciudate îi place animalului tău de companie să facă? Aveți fotografii cu momente neobișnuite cu animalul dvs. de companie? Vă rugăm să împărtășiți pozele și poveștile voastre!

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *