Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

20+ poze amuzante care sunt perfecte pentru a începe săptămâna cu zâmbetul pe buze

O nouă zi poate aduce întotdeauna noi provocări. De aceea, este vital să ne încărcăm cu maximum de energie pozitivă chiar de la începutul săptămânii. Poate fi prin faptul că ne privim animalele de companie sau copiii făcând ceva incredibil de caraghios și distractiv, prin faptul că suntem martorii unui moment special sau chiar prin faptul că ne aflăm într-o situație stânjenitoare.

Am adunat 20+ poze care vă vor da un motiv în plus să zâmbiți mai des. Aruncați o privire.

1. „Ajutooor!”


2. „Am creat un monstru...”


3. „Cățeaua mea, Roxy, și capul ei fiind folosit pentru a sprijini tableta fiicei mele”


4. „Fiica mea când a spus că vrea să fie un transformator (Transformer) de Halloween”


5. „Dă-ne cel mai frumos zâmbet al tău, Bob!”


6. „Sentimentul acela când te trezești după un somn de două ore fără să știi absolut deloc unde te afli, iar apoi apare un biberon.”


7. „Astăzi nu ne găseam pisica, așa că ne-am uitat pe fereastră și...”


8. Cel care a creat acest semn are un simț al umorului incredibil - stație de schimbat copil.


9. „Nu găseam suzeta bebelușului meu, dar se pare că bebelușul prietenului meu a găsit-o.”


10. „Putere miaunească”


11. „Azi am avut grijă de fiul meu pentru prima dată când mama lui a fost plecată.”


12. Frumoasa din pădurea adormită, ediție pentru animale


13. Am obosit...


14. „Ce mai faci, frumoaso?”


15. „Prostul ăsta ne strică decorațiunile de Halloween non-stop de 2 zile. Mă dau bătut.”


16. „Aripioare de pui? Neimpresionant. Dă-mi Schesir-ul înapoi.”


17. Câteva mângâieri pe burtă înainte de fericire


18. Modul prostesc activat.


19. Zâmbete mari și sincere din partea acestei scumpete


20. Super-părinte, călătorind cu stil


21. „Fiul meu a fost șocat când m-a văzut cu perucă.”


22. Pisica adoră și ea școala online.


Când a fost ultima dată când ai făcut pe cineva să zâmbească? Vă amintiți cât de bine v-ați simțit? Vă rugăm să împărtășiți imaginile și fotografiile amuzante care vă fac pe dumneavoastră și pe prietenii dumneavoastră să zâmbiți larg de fiecare dată când le priviți.

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *