Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

18 animale de companie care se prostesc pentru a vă înveseli ziua + FOTO

Dacă ați avut vreodată un animal de companie, v-ați dat seama că acești prieteni cu 4 picioare fac o mulțime de lucruri care ne încurcă. Indiferent dacă acționează după instinct sau încearcă să atingă un obiectiv, uneori se comportă în moduri misterioase pe care pur și simplu nu le înțelegem. Toate animalele de companie au propriile lor personalități. Dar, indiferent de ce fel de personalitate ar putea avea, un lucru este sigur -  toate au momentele lor stupide. Și acele momente prostești sunt garantate să ne facă să râdem.

Iată 18 fotografii cu animale de companie care acționează pur și simplu într-un mod prostesc și se distrează minunat făcând asta. Actele lor prostești pot spori starea de spirit a tuturor și pot face să dispară orice negativitate. Derulați în jos pentru a vă bucura!

1. „Aceasta este jucăria preferată a câinelui meu. Urmărirea fețelor oamenilor care trec când câinele meu se uită pe fereastră cu ea în gură este genială.”


2. Se pare că această pisică este mai înfometată decât de obicei.


3. „Îi place foarte mult să stea cu noi la masă.”


4. Zâmbește!


5. „Ea face asta de fiecare dată când mă așez să mănânc ...”


6. „Așa se uită la televizor.”


7. „Asta e prostuța mea adorabilă Varză de Bruxelles.”


8. „Cei doi câini prostuți care mă privesc când gătesc.”


9. „Unele lucruri nu se schimbă niciodată.”


10. „Mi-am dus câinele la pârâu și ne-am întors cu această poză grozavă.”


11. „A căzut acolo, dar a decis că nu merită efortul să se trezească pentru a încerca să iasă.”


12. „Noul meu pui e maestru în mutre ciudate.”


13. „Papagalul meu Clementine (cu Olive) fiind un mare clovn bătrân!”


14. „Îi place să fie periată.”


15. Această pisică susține spatele bărbatului în locul scaunului.


16. „I-am spus să zâmbească și chiar s-a străduit din răsputeri.”


17. „Modul său de a spune că a terminat-o cu mersul.”


18. Și cum vei coborî de acolo?


Animalele dvs. de companie fac lucruri stupide și amuzante? Arată-ne fotografiile lor în comentarii (prin link către poză), ne-ar plăcea să le vedem. Împărtășiți-le cu un prieten care are nevoie de un zâmbet astăzi!

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *