Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

15 designuri care sunt atât practice, cât și inteligente + FOTO

Unele designuri sunt opusul absolut al „defectului din fabrică”. Te fac să spui convins "Nu am crezut niciodată că am nevoie de așa ceva mai mult în viața mea" și pentru un motiv bun. N-ai fi crezut niciodată că o mamă ar putea simți nevoia de a se distra pe un leagăn până când vezi un set de leagăn conceput atât pentru părinte, cât și pentru copil.

Am strâns 15 designuri care trasează o linie fină între util și genial.

1. „O bancă de parc solară cu porturi de încărcare USB”


2. „În acest parc a fost făcut un leagăn pentru ca părinții să se balanseze cu bebelușii lor.”


3. „O perfuzie concepută special pentru a uda plantele - văzută în cabinetul doctorului meu”


4. „Această sticlă de apă are în ea un mic Matterhorn.” - munte din Alpi


5. „Un covor de scări albastru ilustrând pești care înoată în amonte”


6. „În Italia, au acces la apă gratuită în orașele mici. Puteți alege între apă carbogazoasă, răcită sau obișnuită. ”


7. „Ascensorul de la locul meu de muncă are butoane pe care le puteți apăsa cu picioarele dacă aveți mâinile ocupate.”


8. „Acest mesaj întipărit pe chițăitoarea din jucăria de pluș pe care câinele meu tocmai a distrus-o” - Jocul s-a terminat - Câinele tău a câștigat - Aruncați această chițăitoare


9. „Nora, somonul făcut din gunoi de pe plaje”


10. „Cum chiropracticianul la care am mers astăzi folosește eficient semnul lor deteriorat” - Coloana ta arată ca semnul nostru? Lasă-ne să te ajutăm


11. „Te-a pârât vreodată o cutie de carton?” - Bobițe albastre în săgeată indică faptul că acest container a fost manipulat greșit sau răsturnat


12. „Acest suport pentru biscuiții mei Oreo”


13. „Am găsit această bijuterie pe ambalajul tăițeilor picanți Kinjabang.”


14. Un autobuz numit „Jabba Autobuzul” - precum Jabba the Hutt din Războiul stelelor


15. „Această sticlă de apă de 1,5 litri”


Care dintre aceste designuri vi se pare cel mai util? Poate doriți să vedeți implementate mai multe dintre acestea? Împărtășiți-vă părerea în comentarii! Sursa

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *