Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

Cele mai bune citate ale lui Zlatan Ibrahimović la momentul retragerii din fotbal, la 41 de ani

Zlatan Ibrahimovic: o forță impunătoare de îndrăzneală și strălucire, un virtuoz al fotbalului ca nimeni altul. Cu un stil enigmatic care atrage atenția, este o întruchipare vie a unei carisme mai mari decât viața, atât pe teren, cât și în afara lui. Înzestrat cu un amestec de tehnică de neegalat, agilitate și putere pură, Zlatan sfidează limitele posibilului, lăsându-i pe spectatori înmărmuriți cu golurile sale acrobatice și cu setul său de abilități îndrăznețe. Imprevizibil și neobosit, el se străduiește să sfideze așteptările, ca și cum ar exista într-un univers fotbalistic paralel în care gravitația este doar o sugestie. Determinarea sa înflăcărată și căutarea neîncetată a excelenței l-au propulsat să cucerească cele mai mari scene din Europa, făcând cinste unor cluburi precum Barcelona, Paris Saint-Germain și Manchester United, înscriindu-și numele în analele folclorului fotbalistic.

Zlatan Ibrahimovic, o forță indomabilă care a transcendat sportul, înscriindu-și pentru totdeauna numele în tapiseria legendelor fotbalistice.

Zlatan Ibrahimovic este unul dintre cei mai amuzanți fotbaliști din lume - atât pe teren, cât și în afara lui. Dar este sfârșitul unei ere, deoarece jucătorul de 41 de ani și-a anunțat duminică retragerea după ce a încheiat sezonul cu AC Milan. Cariera sa s-a întins pe parcursul a 24 de ani, cu stagii la Inter Milano, Barcelona, PSG, Manchester United și LA Galaxy.

De la lovituri incredibile la comentarii scandaloase, ne-a ținut în permanență în priză. Lumea fotbalului îi va simți lipsa, dar noi am compilat câteva dintre cele mai bune citate ale sale:

1. "Nu mă pot abține să nu râd de cât de perfect sunt."

2. "Stil suedez? Nu. Stil iugoslav? Bineînțeles că nu. Trebuie să fie în stilul Zlatan".

3. "Zlatan nu merge la audiții."

- Când managerul lui Arsenal, Arsene Wenger, i-a oferit lui Ibrahimovic, pe atunci adolescent, o probă.

4. "Ceea ce face [John] Carew cu o minge de fotbal, pot face și eu cu o portocală."

- Ca răspuns la sugestiile lui Carew, care spunea că mișcările și trucurile lui Ibrahimovic erau "inutile".

5. "Mai întâi am mers pe stânga; a făcut-o și el. Apoi am mers la dreapta și el a făcut la fel. Apoi am mers din nou la stânga, iar el s-a dus să cumpere un hot-dog."

- Despre cum l-a răsucit pe fundașul lui Liverpool, Stephane Henchoz, pe dos.

6. "Când mă cumperi pe mine, cumperi un Ferrari. Dacă conduceți un Ferrari, puneți benzină premium în rezervor, intrați pe autostradă și apăsați pe accelerație. [Pep] Guardiola a făcut plinul cu motorină și a făcut o tură la țară. Ar fi trebuit să-și cumpere un Fiat".

- Despre singurul său sezon la Barcelona, unde a avut o relație tensionată cu antrenorul de atunci, Pep Guardiola.

7. "Cum adică, "cadou"? L-a primit pe Zlatan".

- Despre cadoul de logodnă al fostei sale iubite.

8. "Căutăm un apartament. Dacă nu găsim nimic, atunci probabil că voi cumpăra hotelul."

- La prezentarea sa ca jucător al lui Paris Saint-Germain.

9. "Este adevărat că nu știu prea multe despre jucătorii de aici, dar ei știu cu siguranță cine sunt eu."

- 10. Despre transferul său în Ligue 1 în 2012.

10. "Ne uitam prin playlistul său în vestiar - erau mulți Justin Bieber, Jonas Brothers și Selena Gomez. Este plăcut să știi că nici măcar David Beckham nu are gusturi bune în toate."

11. "A existat gândul că acest lucru mă va trimite la pensie. Am trimis întreaga lor țară la pensie."

- După ce a marcat de două ori pentru calificarea Suediei la Euro 2016 în fața Danemarcei.

12. "Nu cred că pot schimba Turnul Eiffel pentru statuia mea, nici măcar oamenii din spatele clubului. Dar dacă vor putea, voi rămâne aici - vă promit."

- Despre viitorul său la PSG.

13. Și a existat acest schimb celebru cu un reporter înainte de meciurile de calificare la Cupa Mondială 2014:

Zlatan: "Numai Dumnezeu știe cine va trece".

Reporter: "E greu să îl întrebi pe el".

Zlatan: "Vorbești cu el."

14. Și când Suedia a pierdut în fața Portugaliei și nu s-a calificat?

"O Cupă Mondială fără mine nu este ceva de urmărit, așa că nu merită să aștepți Cupa Mondială."

15. "Categoric nu. Am comandat un avion. Este mult mai rapid".

- Cu privire la zvonurile potrivit cărora și-ar fi cumpărat un Porsche.

16. "Mă simțeam de parcă aveam 11 copii în jurul meu."

- Despre reacția jucătorilor de la Chelsea la cartonașul său roșu din sferturile de finală ale Ligii Campionilor din 2015.

17. "Nu-mi pasă cine câștigă. Mă duc în vacanță".

- Răspunsul său după ce Suedia a fost eliminată de la Euro 2012.

18. "Un Zlatan accidentat este un lucru grav pentru orice echipă".

19. "Și mie îmi plac artificiile, dar le aprind în grădini sau în standurile de kebab. Niciodată nu am dat foc la propria casă".

- Răspunsul său la incidentul cu artificiile lui Mario Balotelli.

20. "Pot juca în cele 11 poziții, pentru că un jucător bun poate juca oriunde."

21. "Nu te-am rănit intenționat și tu știi asta. Dacă mă mai acuzi o dată, îți voi rupe ambele picioare, iar de data asta va fi intenționat."

- El nu a apreciat acuzația lui Rafael van der Vaart că l-a rănit intenționat.

22. "[Oguchi] Onyewu semăna cu un boxer de categorie grea. Avea aproape 1,85 metri și cântărea peste 95 kilograme, dar nu s-a putut descurca cu mine."

- Ibrahimovic despre o încăierare cu fostul coechipier Onyewu, în timpul căreia suedezul și-a rupt o coastă.

23. "Dacă [Wayne Rooney] încă mai vrea să se mute vara viitoare, sau în ianuarie, l-aș îndemna să vină să joace cu mine la Paris ... Dacă s-ar alătura, ar trebui să se obișnuiască cu faptul că Zlatan marchează goluri chiar mai bune decât el."

24. "A fost vina lui David Trezeguet, care m-a pus să beau un pahar de vodcă unul după altul. Am dormit în cadă. Acum țin mult mai bine la vodcă."

- Cu privire la faptul că a băut un pahar în plus după titlul câștigat de Juventus în 2005.

25. "Apoi, Guardiola a început chestia cu filozoful. Abia îl ascultam. De ce aș fi ascultat? Era un bull**** avansat despre sânge, sudoare și lacrimi, chestii de genul ăsta."

26. "[Jose] Mourinho este opusul lui Guardiola. Dacă Mourinho luminează camera, Guardiola trage draperiile și am ghicit că Guardiola a încercat acum să se măsoare cu el."

27. "Nu cred că poți marca un gol la fel de spectaculos ca cele ale lui Zlatan într-un joc video - chiar dacă aceste jocuri sunt foarte realiste în zilele noastre."

28. "Nu am întâlnit-o încă. Dar când o voi face, mă ieși în oraș cu ea."

- Răspunsul său atunci când i s-a cerut să numească cea mai frumoasă femeie din lume.

29. "Oamenii mă bârfesc. Am auzit atâtea tâmpenii de-a lungul anilor: "Țigan nenorocit", chestii despre mama mea... toate chestiile astea. Răspund cu corpul meu, nu cu cuvintele."

30. "Am venit ca un rege, am plecat ca o legendă."

- Zlatan despre plecarea sa de la PSG.

31. "Nu voi fi Regele din Manchester, voi fi Dumnezeul din Manchester".

- Răspunsul său la comentariile lui Eric Cantona, care a spus că el ar fi prințul din Manchester.

32. "Nu poți antrena strălucirea în felul acesta".

- Despre golul său împotriva Angliei în 2012.

33. "Cred că sunt ca vinul. Cu cât îmbătrânesc, cu atât devin mai bun."

34. "Cine are nevoie de o poreclă? Ca să vă fie frică de mine, trebuie doar să mă priviți cum joc"

- Lovitura sa la adresa lui Radamel Falcao, poreclit "Tigrul".

35. "Dacă aș fi jucat în Anglia, aș fi distrus-o, așa cum am făcut-o peste tot."

36. "Continuați să huiduiți. Acesta este cel mai important moment din anul în care m-ați văzut."

- Răspunsul său la fanii din deplasare care l-au huiduit în timpul discursului său de adio.

Nu te schimba niciodată, Zlatan!

Sursa citatelor: Zlatan, normal... dar și https://www.espn.com/

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *