Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

22 de oameni care au susținut că „niciodată” nu vor avea un animal de companie + FOTO

22 de oameni care au susținut că „niciodată” nu vor avea un animal de companie și au fost fermecați în totalitate de un prieten blănos

Atunci când vine vorba de încorporarea unui nou membru al familiei în viața ta, mai exact a unui patruped, aproape întotdeauna există cineva care se opune și care trebuie convins. Dar dovezile vorbesc de la sine că persoana căreia nu-i place ideea la început sfârșește prin a fi cea care răsfață cel mai mult animalul și se atașează cel mai mult de el.

În această postare, am demonstrat că merită să insiști să îți iei un animal de companie, chiar dacă te confrunți cu cea mai reticentă persoană din casă.

1. „Tata atunci: 'Nu avem nevoie de încă o pisică în casă. Nu are rost'. Acesta este tatăl meu la 2 luni după ce l-am adoptat pe Felipe.”


2. „Tatăl meu și pisica pe care 'nu o voia'”


3. „Soțul meu a trecut de la 'urăsc câinii' la a dormi împreună în fața șemineului.”


4. „Doar ca să clarificăm, acestea sunt pisicile TALE, nu vreau să am nimic de-a face cu ele...”

5. „Soțul meu și pisica pe care nu a vrut-o”


6. „Mama mi-a spus că nu voi putea avea niciodată un animal de companie în casă. De asemenea, mama mea...”

7. „Tatăl meu, care nu mai voia câini”


8. „Nu voia un cățeluș. A spus că se va muta. Sigur, iubire. Fă cunoștință cu Daisy.”

9. „Bunicul meu cu pisoiul pe care nu-l voia”


10. „L-am implorat luni de zile pe soțul meu să mă lase să-mi iau un câine, iar el ne-a lăsat cu reticență să o luăm pentru că 'se pare că te place cu adevărat'.”


11. „Tata și câinele pe care nu a vrut să-l ia”


12. „El a proclamat că pisicile pur și simplu 'nu sunt la fel de prietenoase ca și câinii'. Acum mănâncă înghețată de vanilie împreună ca niște suflete pereche absolute.🍦


13. „Nu-l iubesc, e doar un câine...”


14. „Mi-a luat 20 de ani să îl conving să ne luăm o pisică. A încetat să mai spună nu, dar nu a spus niciodată da. O surpriză mai târziu...”


15. „Nu voia o pisică. Acum stă așa pentru că lui Winston îi place masajul la umeri.”


16. „'Bine, putem lua un câine, dar este al tău și nu are voie pe canapea...' 2 săptămâni mai târziu, găsesc asta: sforăie tare în tandem.”


17. „Acum 1 an: 'Nu sunt o persoană care să se ocupe de câini'. Acum câteva luni: 'Nu-ți lua un câine'. Acum 2 luni, a cedat, spunând: 'Bine, în regulă, hai să luăm un cățeluș'. Astăzi: 'Este fiica mea și dacă mănânc eu, mănâncă și ea'.”


18. „Tata atunci: 'Câinii sunt o responsabilitate prea mare.' Tata acum: 'Câinele este membrul meu preferat al familiei pentru că merge cu mine în parc în fiecare dimineață'.”


19. „'Nu vreau să am nimic de-a face cu câinele tău', apoi a mers să cumpere o bicicletă cu coș. 😂


20. „Eu NU voi crește acel câine!”


21. „Mi-a spus că nu a vrut să fac foster pentru că nu voia să mă atașez. Ghiciți cine este mort după ei și vrea să-i păstreze pe toți 3 acum?”

22. „Tata nu a vrut un câine. Tata și câinele:”


Cunoști pe cineva care a trecut prin situația de a nu-și dori un animal de companie și apoi de a se îndrăgosti nebunește de unul? Ce i-a făcut să se răzgândească? Sursa

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *