Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

18 poze care arată că animalele au cele mai sincere inimi + FOTO

Indiferent cât de obraznice sau nevoiașe pot deveni uneori animalele noastre de companie, inimile lor sunt întotdeauna pline de dragoste și nimic altceva. Pisicile care fac ceva prostesc pentru a-și înveseli oamenii, câinii care adoptă pisoii fără stăpân și o rață care are grijă de puii ei sunt doar câteva milioane din faptele pe care le pot face animalele, ce ne îndeamnă să le iubim și mai mult.

Am găsit imagini cu animale care arată dragostea lor necondiționată și nu am rezistat să nu le împărtășim cu voi toți.

1. Au devenit cei mai buni prieteni din momentul în care s-au întâlnit.


2. „Acestea două au fost inseparabile de când soția mea a rămas însărcinată. Astăzi este data când ar trebui să nască. Cred că pisica noastră știe.”


3. „Soția tocmai mi-a trimis această poză cu fiica și pisica noastră. Plâng la serviciu!”


4. „Această pisică urcă în copac în fiecare zi pentru a saluta pisica de casă.”


5. „Această pisică din cartierul meu își protejează întotdeauna micul prieten câine.”


6. „În fiecare an, această mamă rață își aduce puișorii la mine acasă și eu o ajut să aibă grijă de ei. În această dimineață când am deschis ușa m-a întâmpinat cu 13 biluțe noi de puf.”


7. „Un prieten a întrebat dacă aș putea adopta o pisică vagaboandă, dar câinele meu a ajuns să adopte până la urmă.”


8. „După ce eu și soția mea am făcut recent un copil, câinele nostru a purtat peste tot un ursuleț de pluș, de parcă ar fi fost copilul lui.”


9. „Uneori câinele meu mă pierde din vedere în parc. Aceasta este o captură a entuziasmului său odată ce m-a văzut din nou.”


10. „Încep să cred că de fapt consideră Collie-ul meu ca fiind mama lui ...”


11. „Hig va sta pe treptele mele și va urla până când voi deschide ușa și îi voi recunoaște prezența. De asemenea, Hig nu este câinele meu.”


12. „Aceasta este Pixar, pare să știe când sunt deprimată și face ceva prostesc ca să mă facă să râd.”


13. „Cățelușul meu și fetița mea se luptă pentru cine își va încălzi fundul la aerisire dimineața. Bebelușul a câștigat astăzi. Cățelușul a pus bot din cauza asta. ”


14. „Pisica noastră îmbrățișând pisoiul (anterior) vagabond cu care s-a împrietenit și l-a adus acasă.”


15. „A fost o furtună și s-a speriat, așa că s-a ascuns în dulap cu Charmander.”


16. „Câinele din spate a fost operat recent și puiul din față nu vrea să-l părăsească cât timp se vindecă”.


17. „Am strigat astăzi la pisoiul meu pentru că a fost obraznic. 5 minute mai târziu, îmi găsesc cealaltă pisicuță consolând-o și fixându-mă cu privirea.”


18. „L-am salvat pe Dixie acum o lună și ceva. Zâmbetul acela spune tot.”


Care dintre aceste poze ți-a făcut ziua puțin mai caldă? Ai asistat vreodată la un moment în care animalele și-au arătat latura iubitoare? Împărtășiți-vă experiențele cu noi în comentarii. Și mai bine, dacă aveți linkuri către poze cu animăluțele dvs., vă încurajăm să ni le arătați. Poate le facem celebre și pe ele! :)

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *