10 alimente care vă pot crește imunitatea în mod natural

Peste 23 de milioane de oameni se îmbolnăvesc în fiecare an doar prin consumul de alimente contaminate, potrivit OMS. Și, conform unui alt raport, există atât de mulți viruși diferiți, pe cât sunt stele pe cer. Pentru a ne împiedica corpurile să se îmbolnăvească, cea mai bună soluție este să ne construim imunitatea din interior. Din fericire, acest lucru este ușor de realizat.

Am creat o listă cu 10 alimente pe care le puteți consuma pentru a vă stimula sistemul imunitar în mod natural. Și la final, veți găsi o secțiune bonus despre un super-aliment care face minuni pentru corpul dumneavoastră.

1. Migdalele


Pe lângă faptul că o uncie de migdale are același conținut de calciu precum 1/4 cană de lapte, acești nutrienți minunați vă pot ajuta să vă mențineți corpul în formă. Potrivit cercetătorilor, migdalele stimulează sistemul imunitar, în special împotriva virușilor. Cu un conținut ridicat de vitamina E și fibre, acestea vă pot ține sub control glicemia.

2. Semințele de floarea-soarelui


O gustare perfect sănătoasă, semințele de floarea soarelui se pot dovedi, de asemenea, salvatoare atunci când vine vorba de imunitate. Acestea reduc riscul diferitelor boli cronice, cum ar fi Alzheimer, îți mențin inima sănătoasă și, de asemenea, previn bolile. De asemenea, face minuni pentru femeile gravide și ajută fătul să se dezvolte sănătos.

3. Papaya


Bogată în antioxidanți, papaya este o alegere gustoasă încărcată de beneficii. Unele dintre acestea includ combaterea inflamației, reducerea riscului de cancer și menținerea digestiei sub control.

4. Kiwi


Cu vitamina C, vitamina K și vitamina E, kiwi poate lupta împotriva astmului și poate întări sistemul imunitar. De asemenea, poate preveni afecțiuni precum răceala obișnuită și gripa. În plus, kiwi pot ajuta la digestie și pot servi drept protecție împotriva pierderii vederii.

5. Ghimbirul


Acest condiment ușor de obținut face minuni pentru corpul tău. Scade colesterolul, ușurează durerile menstruale și mărește capacitatea organismului de a combate infecțiile în general.

6. Fructele de soc


Fructele de soc sunt pline de antioxidanți și sunt adesea folosite pentru tratarea diferitelor boli. Aceste fructe mov pot combate stresul și pot îmbunătăți funcționarea interioară a sistemului imunitar.

7. Stridiile


Un cadou pentru iubitorii de fructe de mare, stridiile sunt sărace în calorii, dar pline de valoare nutrițională. Sunt o sursă excelentă de acizi grași omega-3 și proteine. Consumând stridii se poate asigura, de asemenea, că sistemul imunitar continuă să funcționeze, datorită zincului prezent în ele. De asemenea, reduc riscul de diabet.

8. Spanacul


Nu este un mister că spanacul este bun pentru sănătatea ta, dar se pare că această centrală nutritivă este, de asemenea, excelentă pentru imunitatea ta. Spanacul este o sursă excelentă de magneziu, necesar pentru menținerea funcției nervoase, a unei inimi sănătoase, a tensiunii arteriale bune și a mușchilor puternici.

9. Pepenele


Nu numai că pepenele verde vă poate menține pielea și părul sănătoase, dar vă poate îmbunătăți digestia și reduce inflamația din corp.

10. Fructele bogate în vitamina C


Potrivit unui raport, vitamina C poate impulsiona sistemul imunitar în 20 de feluri! Pentru a numi câteva, vă poate menține celulele albe din sânge sănătoase, poate ucide celulele nedorite sau rele și poate crește producția de anticorpi.

BONUS: Puterea migdalelor


În plus față de construirea imunității, există mult mai multe beneficii pe care migdalele le pot aduce corpului. Acestea reduc colesterolul, adaugă mai mulți antioxidanți în fluxul sanguin, vă ajută să pierdeți câteva kilograme și chiar să vă mențineți ochii sănătoși. De asemenea, migdalele îți mențin pielea netedă și îți pot îmbunătăți abilitățile de gândire.


Erai conștient de beneficiile acestor produse alimentare? Tu ce faci pentru a-ți crește imunitatea?

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII