Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

18 pisici care sunt fascinate de bradul de Crăciun (FOTO)


1. Deja e Crăciunul??? Nu cred!
2. E cel mai frumos lucru pe care l-am văzut vreodată
3. Domn, Domn să-nălțăm!
4. Dumnezeule... e plin de stele!
5. Cum adică nu e făcut pentru cățărat?
Dar... eu vreau să mă cațăr în el.
6. Nu-mi pasă ce spui. Bradul ăsta este Everestul meu și îl voi cuceri.
7. Voi prinde acești șoricei luminoși din copac.
8. Îmi dau acordul pentru folosirea acestui brad sclipitor și clătinător.

9. Ah, nu mi-am dat seama că erai acasă. Eu pur și simplu... inspectam ornamentele.
10. Doar mă asiguram să nu fie cadouri ascunse pe aici.
11. Sunt o mică surpriză de Crăciun pe care trebuie s-o găsești.
12. Poate că dacă nu mă mișc n-o să-și dea seama că sunt aici.
13. Trebuie să recunoști că acest copac îmi scoate în evidența blănița.
14. Sunt un îngeraș, deci locul meu este în vârf.
15. Nu, n-am de gând să cobor. Ăsta e locul meu de acum înainte.
16. Blocat? Nu sunt blocat. Blocat în spiritul Crăciunului, poate.
17. Sincer... nu știu cum să mă dau jos. Deci aici voi rămâne.
18. O să trag un pui de somn aici. Treziți-mă când vine Moșul.

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *