Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

15 probleme existențiale ale pisicilor


1. Mi-am petrecut toată ziua vânând un șoricel delicios - omul nu vrea să-l mănânce...

2. Încotro se îndreaptă viețile mele... ?

3. Nici măcar catnip-ul nu-mi mai alină durerea...

4. Am încercat să mă așez, n-am încăput...

5. Poate că pasărea aia avea o familie..

6. M-am trezit, biluțele mele au dispărut...

7. Mi-aș fi dorit să fiu Grumpy Cat, măcar el simte ceva...

8. Am încercat să mă arunc de la etaj, am aterizat în picioare...

9. N-o să arăt niciodată la fel de bine ca actorii din reclamele la Whiskas...

10. De ce Tom nu îl poate prinde niciodată pe Jerry... ?

11. Omul meu se uită la alte pisici pe internet! Dragostea noastră e o minciună!

12. Mi-e foame, dar castronul meu e plin doar 90%...

13. Vreau să alerg prin casă de nebun și să miaun fără motiv, dar încă nu e ora 3 dimineața...

14. Aș vrea să dorm pe tastatură, dar nu folosește nimeni calculatorul acum...

15. Vreau să fiu mângâiată pe burtică, dar numai de 3 ori că pe urmă mușc!

Comentarii

Trimiteți un comentariu

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *