Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

20+ oameni care au zis ca NU vor pisică (FOTO)


1. „Nu, nu vreau să țin în brațe un pui de pisică”


2. Tatăl meu, care urăște pisicile, a construit paturi suprapuse pentru motanii mei


3. Pisica noastră îl iubește doar pe tata, care o urăște


4. Iubitul meu a spus că lui nu-i plac pisicile. Uite-l acum!


5. Iubitul spune mereu ca nu-i plac pisicile. Cred că mănâncă rahat


6. Am vrut o pisică, dar prietenul meu nu. Am adoptat una pentru fericirea mea. Ghici a cui pisică e acum?


7. Tata se jură că urăște pisicile


8. Nu prea mă omor eu după mâțe, dar fac o excepție de data asta


9. L-am luat pe Leeroy acum câteva săptămâni. Iubita n-a vrut pisică și încă le spune prietenilor că-l urăște. Mda, desigur...


10. Tata n-a vrut niciodată pisică, și uite-l acum


11. Când ne-am cunoscut, acum 13 ani, mi-a spus ca lui îi plac mai mult câinii


12. Cu 14 ani în urmă i-am luat un pui de pisică tatălui meu care spunea mereu că el urăște mâțele. Sunt de nedespărțit de atunci


13. Iubitul susține că nu-i plac pisicile


14. Tata susține că nu-i plac pisicile. Uite cum l-am surprins


15. Înainte să-mi iau pisică, prietenul meu spunea că lui nu-i plac. Acum am fost retrogradată la rangul de „prințesa #2”


16. Tata nu vrea pisica, dar pisica cu siguranță îl vrea pe el


17. Dacă-l întrebi o sa spună că nu-i plac pisicile


18. Am surprins această poză cu pisica și amicul meu care susținea cu vehemență că urăște pisicile


19. Am găsit o pisică. Nu-mi plac pisicile. Se pare că acum am pisică


20. Nici măcar nu voia o pisică


21. Pretinde că nu-i plac pisicile, însă refuză să îi strice somnul pisicii ca să se ridice și să tragă draperiile


22. Mă prefac că nu-mi place pisica colegului meu de cameră, dar când el e la serviciu noi ne facem de cap


23. Până acum 4 luni, tata nici nu voia să audă de pisici. Uite-l acum


Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *