Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

20 de oameni care regretă că au făcut cumpărături online (FOTO)



Shopping-ul online poate fi, uneori, ca un joc de noroc, iar acești săraci indivizi și-au luat poate cea mai mare țeapă a vieții.

Indiferent de câte povești aud despre site-uri înșelătoare sau branduri chinezești, oamenii sunt întotdeauna tentați de prețurile reduse și ofertele limitate și, într-o furie de click-uri, finalizează comanda. Cu toate că erorile de transport și livrare se mai întâmplă, mai ales atunci când este vorba de transporturi internaționale, este greu de imaginat cum unii curieri livrează produsele fără să sesizeze că ceva este în neregulă.

Vrem să auzim și despre experiențele dvs. neplăcute atunci când ați făcut cumpărături online. Ne puteți lăsa aici un comentariu explicându-ne ce ați pățit sau pe pagina noastră de Facebook, la comentariile acestei postări.

1. Verifică întotdeauna dimensiunile produsului înainte să comanzi
2. Am comandat pantaloni de trening negri, în schimb i-am primit pe aceștia. Nici nu sunt supărat...
3. Bocancii ăștia arată un pic diferit față de poza de pe site
4. Șeful meu a cumpărat 50 de scaune printr-o licitație online. Abia când am fost să le ridicăm am realizat că erau de la o... grădiniță
5. Am comandat un balon în formă de „M”. Mersi...
6. Un prieten a comandat de pe net o electrovalvă. A primit un ursuleț de 2 metri. S-au jucat împreună pe Xbox
7. Am cumpărat acest tricou online. Nu înțeleg de ce lumea se uită ciudat la mine...
8. Am comandat niște colanți pentru un costum de Halloween. N-am verificat dimensiunile și se pare că sunt puțin cam mici
9. Probabil că n-a fost cea mai bună idee să comand televizorul ăsta de la un furnizor anonim
10. N-am prevăzut acest aspect când mi-am comandat bocancii de lucru
11. Cum e să cumperi online haine din China
12. Am comandat o lampă de birou. Trebuia să citesc detaliile mai atent
13. Masca groazei
14. Noul meu covor de sufragerie a sosit!
15. Așteptări vs. Realitate: Bradul de Crăciun
16. Cică e mărimea XL
17. Un prieten a cumpărat un ceas Apple de $600 de pe Ebay. Asta e ce a primit
18. Am comandat un Xbox, am primit un pistol
19. Un prieten a comandat un tricou mărimea L, din Canada. Asta e ce a primit
20. Cică smartwatch...

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *