Cei mai buni 10 portari cu cele mai multe goluri marcate din istoria fotbalului

Cunoscuți pentru faptul că țin mingea departe de poartă, unii dintre acești stoperi au, de fapt, recorduri de goluri mai bune decât atacanții.

10 glume fine

1. O judecătoare de la Tribunalul Municipiului București se plânge că în timpul furtunii de ieri s-a trezit cu o vilă în curte.

2. Plantele vorbesc, spun specialiștii. Dar doar după ce le fumezi!

3. Nevastă-mea a comandat de pe net o soluție miraculoasă împotriva ridurilor. I-au trimis o licență de photoshop.

4. Eu, în principiu, nu sunt leneș, dar mi-aș dori mult să lucrez la Serviciul Pașapoarte în Coreea de Nord.

5. Uluiți de viteza cu care construiesc Catedrala Mântuirii Neamului, românii vor ca BOR să se apuce și de autostrăzi!
6. Rețetă pentru bărbații cu chelie – ungeți-vă capul cu miere și nu-l atingeți trei zile. În a patra zi, ridicați mâinile deasupra capului și, foarte tare, bateți din palme... Muștele vor zbura, dar picioarele vor rămâne.

7. Toți copiii înălțau zmeul, numai unul dădea cu el de pământ... Era viitorul Făt-Frumos.

8. Astăzi, la muncă, am căzut de pe o scară de zece metri! Noroc că eram pe prima treaptă...

9. "Munca-i muncă, dar trebuie să ne mai și relaxăm" se gândi Ion pe la unu noaptea și, lăsând bormașina din mână, începu să cânte la vioară.

10. Doi șomeri se plimbă pe stradă. La un moment dat, ajung în dreptul unui cabinet medical pe care scrie "Medicina muncii". Unul dintre ei exclamă: Vezi? Ți-am spus eu, e o boală!

Comentarii

POSTĂRI ALEATORII

CONTACT

Nume

E-mail *

Mesaj *